Tuesday, June 29, 2010

Ay que mucho calor!

Kui täna lõunal koju läksin sain selle paari meetri jooksul mingi 6 päiksepistet ja vähemalt ühe kuumarabanduse, sest noniiiiiiiiiiiiiiiiiii soe on :) Tuul on nagu föön.

Praegu aga parkisin ma ennast mingi suguvõsa keskele Palmanovas, kes just minema hakkavad ja absoluutselt oma kõik 110000 kohvrit üle kaaluvad ja nad elavad mul kõik seljas nagu räigelt, aga mul on savi :D Iga kaalumine muide maksab ka, mingi paar euri, niiet nad jätavad sinna kaaluasjandusse terve varanduse. aga jumal neid on tõesti terve lennukitäis :D

See aga tähendab omakorda seda, et inimesi jääb jälle vähemaks ja passimist tuleb juurde. Kuigi broneeringuid tehakse suht nädal enne vms, on kuu külastajate numbrites näha küll jõhkrat kahanemist, mingi hetk oli vist alla 200 ka mingite paberite järgi.

Issand keegi lasi fuajees deodoranti ja see võttis viimsegi hapnikuraasu siit ära.

Tahaks hirmsasti kiruda hotelli klientide lauakombeid :D No tule taevas appiiii, eile näiteks oli üks titt üldse laua peal ja aeles nagu hüljes. No vabandage väga naised, kas teid üldse ei huvita kuidas teid ja teie peret vaadatakse? Ühed olid siuksed ka, kelle lauaall oli lihtsalt konkreetne prügimägi ja kui lapsed mingi kuhja sinna juurde viskasid, siis nad isegi ei pööranud pilku oma taldrikult. Shame on you! Kasvatage oma lapsi palun! Aga sellised asjad on küll jah igapäevased nähtused, et toitu lendab igasse ilmakaarde.

Niiii misveel, eino, selle eest saan ma ikka iga jumala päev pähe, et Eestis "jalgpalli ei mängita" :D Ja täna on ka  maailma olulisim mäng jälle, kui Hispaania mängib Portugaliga OUNOUU!

No konkreetselt ronitakse mingi suure persega mulle ninaauku praegu ära ja keegi rottis neti ära ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖ.

Ahh issand ja jälle kõige tähtsam oleks rääkimata jäänud, et mul oli vist eile mingi 100 kraadi palavikku. Kui ma hommiku üles ärkasin olin juba täiestik kutupiilu. Muidugi meil kallid naabrid Animationi tiimist tegid sellist kräud ja röökisid nagu elajad mingi poole ööni, et me ei saanud üldse magada. Pea hakkas juba ööse valutama ja kui ma magama jääda ei saa, siis ma lähen ju errrriti kurjaks ära. Igatahes, süüa ma ei saanud hommikul ka midagi ja nii ma siis vaikselt surin tööjuures. Ööse muidu juba kuulsin kuidas Maria räigelt köhis, ma oleks ka köhinud, aga ma teadsin et liiga valus oleks. Tööl oli siuke tunne, nagu kurgust voolaks verd lihtsalt. Mingi hetk ma siis tulin selle peale, et mul võibki palavikupoiss küljes olla ja peale lõunasööki alustasin Paracetamoli ravikuuriga. Siesta ajal tõmbasin ennast voodisse kerra ja magasin vahelduva eduga ja nägin jälle igast haigeid unenägusid. Maria käis toas korraks higistamas ka mingi aeg, mina samal ajal lõdisesin kaamlinahast teki all. Muidu oli jumala kuum olla, aga siis oli jälle külm ja kui ma lõpuks ennast üles ajasin, ei olnud ma ikkagi tilkagi higi valanud :S Go figure.. No läksime siis sööma ja võtsin teise tableti ja tööl sain juba teada, et näen parem välja kui enne. Õhtuks oli juba inimese moodi olla ja täna köhiks lihtsalt kurgu küljest. Võtan igaksjuhuks täna ja homme veel tablette. Muidugi tark nagu ma olen, erilisi muid köhamedikamente nagu kaasa ei võtnud :/

Hõissa nett tuli tagasi niiet postitan selle jutupauniku nüüd ära, ciao!

No comments:

Post a Comment