Monday, June 14, 2010

Episodio 10

OIIIII MA EI KANNAATAAA SEDA PASSIMIST ENAM :D

Täna tuli puhkuselt tagasi Pili (23), ehk siis peale minu on siiski olemas veel üks naissoost töötaja. Põhimõtteliselt peale lõunat.. Nii lõuna ajal mul on tavaliselt üldse 45 minutit vaba aega söömiseks ja tsillimiseks (siin käib kõik see tööaja sisse) .. Et siis peale lõunat läksin tagasi 12.30 ja passisin.. Külaliste lõuna kestab 13-15 ja terve selle aja ka suht passisin, sest töötajaid oli nüüd siis veel rohkem ja kõik oli juba ära jaotatud ja Pedro (teine tähtsam hombre restos) ütles, et meie siis korjame siit sealt mõne taldriku ja oleme niisama. Oi ma mõtlesin, et ma suren ja sellepärast käisin ja siblisin ikka nii palju kui sain.. Aga ma ei ole täpselt kindel, kas teistele meeldib kui ma nende „territooriumil“ ringi siiberdan, neksile vist igatahes mitte. Ma ei saa kunagi aru, kas tal on midagi viga või ei ole.

Inigo on see tüüp, keda ma ka hiljem nägin. Tal on küünarnuki peal ja randmel tatokas. Kui ma ei eksi, siis on ta suht koguaeg muga hispaania keeles suhelnud üsna järjepidevalt ja kui ma ikka aru ei saa, siis ütleb kaks sõna inglise keeles. Täna õppis mult tere, aitäh ja nägemist ära :D Niii naljakas oli, ma panin räigelt kajakat, sest ta käis mööda restot ringi ja omaette koguaeg „tere“, „aitäh“, „tere“ jne :D

Täna ma olin hommikul nii vässu, et siesta pidi kindlalt magamiseks minema ja kui ma kolmest saabusin, siis õgisin paar kilo kummikaid ära ja kruttisin teki sisse ennast. Eliise pidi neljaks tööle minema ja ma kuulsin, kui ta siin veel ringi siblis ja ära läks. Mingi uimane hetk kuulen hullu rabistamist ja sain aru et vihma hakkas sadama. Siis mõtlesin, et okouu rõdul on igast riided ja kingad ja rätikud ja mis kõike veel. Läksin uurima, hmm, polegi midagi.. Eliise oli kõik juba ära korjanud :D Seda ta siis sibliski :D

Eliise jume kohta peaks ka midagi ära mainima, kuna Palace’is on see kõva jututeema :D Ta siis läks eile suht sama teed rannas, et SPFi ei kasutanud ja nüüd on kenasti rojo näost ja kõik kommenteerivad seda koguaeg, vaeseke :D

Igatahes, pärast seda vihma algust ma ei saanudki enam sõba silmale ja hakkasin jälle kummikaid sööma ja passisin veits igast peeglist ennast (Eestisse tagasi tulles olen küll ilueedi missugune). Kuna õhtusöögini on ka veel aega, siis mõtlesin, et hakkan kirjanikuks jälle.

Vahest kui päris kopp ette kasvab jälle, siis ma ikka loodan, et poole aja pärast saaks baari tööle nagu räägitud sai. Oii see oleks vahva.

Maria rabas ka täna tööd lõpuks teha (tavaliselt tal seda vastuvõtus lihtsalt eriti pole), sest juuli lõpupoole oli vist rohkem broneeringuid tulnud. Palmanova hotelli on noori inimesi päris palju juurde tulnud, aga tatikaid ma polegi täna näinud vist.

Eile sain rannast päris mõnna jume ka peale, käed kärssasid veits seal madratsiga vees suplemisest küll ära ja kõts sai ka päris kenasti.. Aaa ja hommikul, kui ma voodist välja ennast ajasin oli küll siuke tunne et OIII RAISK täna ma liikuda ei saagi, sest sääred ja kann on üsna valulised. Muidugi me venitusele eriti rõhku ka ei pannud. Aga homme on hullem, küll mina juba tean.

Et siis jah, pilves on täna täitsa ilmapoiss. Pole põhjust kadestada suurt miskit, kui ainult seda, et soe on siiski :D

Kuram, ma vaatan mõnipäev ikka neid kahte pudrupakki (1 kg soetasin kaasa) ja mõtlen, et sinna riiulinurka nad jäävad kah, sest ma ei suuda välja mõelda esiteks, kuidas ma endale putru teeksin ja teiseks, pole siukest hetke kah kui meeletu nälg oleks. Küpsised ja kummikad on easy way out.

Ja teadmiseks neile, kes veel ei tea, et minu emme, kes on terve elu (va see üks hetk kunagi ammu) suhteliselt musta peaga olnud, on nüüd blond. Ärge siis väga suuri silmi tehke, kui kuskil näete :D Isegi mina pole ise näinud veel, sest pilti ei raatsida mulle ometigi teha sellest sündmusest.

Nii veel räägin sellest, et kuna selle suve sünnipäevalisi siin ikka mõningaid on, siis mõtlesime, et tähistame ikka vahvalt neid. Eroski supermercados on igast viguritega tordid olemas ja lisaks plaanime stiilikatena nad teha, sest siin poodides on ikka igasugu asju olemas :D Maria sünnipäev pidavat Hawaii riietega tulema. Eile õhtul ei tahtnud uni üldse tulla ja siis ma vaatasin millal minu sünnipäev see aasta on.. Esmaspäeval :(. Siis saan kaks-kolm päeva varem 21 järelikult. Pidudest veel niipalju, et see reede tehakse siin meile siis üsna lähedal Pacha klubi lahti WUHUUU, Magalluf viskaski jube kopa ette viimane kord :D Sinna mingi 10-15 mintsa tee ka ainult, niiet ära eksida ma eriti ei saa. UPDATE, Pacha suur pidu on hoopis laupäeval ja Hi! Hotelsi töötajatele pidi odavam olema.

Veel paar kummikommi vahepeal, tundub, et läheb jälle selle söön-kõik-kiiresti-ära-siis-on-rahu-majas peale välja :D 450 g kott, naissers.

Jälle on nii imelik tunne. Mäletan, et esimese esmaspäeva õhtul ma hullult ootasin, et oleks see esimene päev juba ära ja saaks näha kuidas asjad käivad ja nüüd on järgmine esmaspäev ja oleks nagu ma ei tea kaua siin olnud juba. Mariat ja Eliiset tean ka tegelikult ainult nädal aega, aga teaks nagu rohkem aega juba :D

Et siis tõmban otsa kokku, ma ei viitsiks ise küll siukest mula rohkem lugeda :) Aaa ei siiski, ma olen selle peale ka ÄÄRMISELT pettunud, et HIM pidavat Õllekale tulema?!?! Pitbull, okei, aga HIM, mida ma olen ajast ja arust juba oodanud tuleb siis nüüd. Minge palun kõik ja öelge mulle pärast millest ma ilma jäin :).

Over and out. Besos!

Ja ma armusin ära ka täna :D Siin on üks maailma teisel kohal ilusaim kokapoiss ja ta on suht tuima pannud siiani, AGA TÄNA ta vaatas mulle otsa ja ütles "Hola" ja nüüd ongi kõik, täiesti armusin ära :D:D:D:D

2 comments:

  1. emme pole sul veel blond, ta on bessiga ühte karva;)

    ReplyDelete
  2. mustast on asi vägagi kaugel:P vt kadri orkutist reisipilte, seal olen olemas juba:)

    ReplyDelete