Friday, June 4, 2010

Heiheihei!

Pidin eriti lameda aadressi oma blogile panema, kuna unacervezaporfavor.blogspot.com oli võetud, millele algselt panustasin. Pool võlu on kadunud :(

Aga põhimõtteliselt kolin suveks siis siia! http://holamallorca.blogspot.com

To do list tänaseks, ehk siis viimaseks päevaks on mee-eeee-eeeeeletult pikk, aga mul on targematki teha, näiteks küpsiseid jahvatada :D Aa tegelikult ma sain juuksuris juba käidud. Üks asi mida ma kardan on see, et ärkamisega saab raskusi olema. Täna, nagu ka iga teine hommik kui ma olen äratuse pannud, lükkan selle targalt kinni ja pööran teise külje.. Siis natuke mõtlen, et hmm.. kas ma pidin tegema midagi? Või minema kuskile? Ja siis on a la AAAA juuksur! või OOOOO õigus eksam! :D

Helin, mu kallis vandersell tuleb ka linnast üles korjata, sada nimekirja vaja välja printida ja veel rohkem asju soetada. Aga vähemalt olen ma oma soenguga rahul :)


Add to Favourites/Follow :)

C ya!

No comments:

Post a Comment