Tuesday, June 8, 2010

Eile õhtul Kätlini elus

Mõtlen juba sajandat päeva, et kuidas ma küll endale igapäevase harjumuspärase teejoomise korraldan.. Oleks pidanud võtma keeduspiraali kaasa näiteks? Ei viitsi ju koguaeg kuskilt hotellipealt seda sooja vett taga ajada, oh well.. Sain sellegagi hakkama :D Leidsin arvutist filmi Definitely, maybe, olen vaadanud 4 minutit algust ja ma ei mäleta, kas ma olen seda vaadanud enne või mitte.. Oleks siis mingi random film, aga Ryan Reynoldsiga, siis võiks ikka mäletada, samas Ryanit võib alati vaadata.

Aga tagasi asja juurde, et läksin siis receptionisse sooja vett küsima ja kuna ma igal viisil üritan võimalikke ebamugavusi vältida, siis ma alustan juttu nii et ma olen põhimõtteliselt tööline ja kas ma ikka võin sealt baarist küsima vett minna. Tädi noogutas ainult pead ja mulises edasi, muidugi jäi neile vist veits arusaamatuks, et miks ma teed üldse juua tahan..

Baaris sain tuttavaks šokolaadi-Sandyga, ehk siis suurem tumedam meesterahvas, kelle juurde ma sama jutuga siis läksin ja kes ka natuke imelikult selle tee jutu peale reageeris, aga kontrollis ikka kõik üle mis ma talle rääkisin, et homme hakkad seal tööle jah, ja elad siin jah :D Ja küsis nime ka, suutis välja hääldada lausa.. Aga no vabandage väga kui ma praegu mingi maailmanabana tundun, aga ta vist peaaegu riietas mu silmadega lahti :D
Aaa.. ma olen vaadanud seda filmi Rissega

P.S. Sääski pole!

No comments:

Post a Comment