Sunday, June 6, 2010

Shame on me!

Õhtul plaanisime siin kõik koos välja minna, aga kuna klubipilet oli 15€ siis mõtlesime, et lähme otsime mingi baari/pubi. Algul lonkisime mingi sada tänavat läbi, mis oli kõik süldimuusikaga pubisid ja vanu inimesi täis ja olime suht lootusetus tujus juba KUI JÄRSKU PAHHHH kõik kohad olid lahedaid pubisid ja noori inimesi täis! Me jõudsime kogemata Mallorca peomekasse Magallufi :D Arvasime, et see peab ikka kaugemal olema sest preili Sigrid Hõbejärv väitis, et seal käidi eelmine aasta taksoga. Aga seal me siis olime ja hakkasime suveks kodubaari otsima, minu poolest me selle ka leidsime :D

.. Kuram, ma ei mäleta selle nime enam, aga seal oli üsna meeldiv joogisüsteem, mis muidugi omakorda tähendab, et lõppkokkuvõtteks läks minujaoks õhtu jumala käest ära. Ma olen endas väga väga pettunud. Muidugi olin mina viimane koos Heliniga kes koju liikuma hakkas :D Aga enne koju jõudmist pidime veel minu süü tõttu päris kenasti Magallufiga tutvuma, sest „ma ju tean kuhu me läheme, näe see on see hotell kust me enne mööda tulime ja seal on see teine hotell“. Tegelikult ei teadnud tuhkagi ja jumal tänatud, et Helin kaasas ikka oli. Põhimõtteliselt ei olnud asi lõppkokkuvõttes nii hull, kui see reageering, mis igalt abistajalt tuli :D Mingi ime läbi igatahes me lõpuks koju jõudsime.. peale ma ei tea mitut aega :D

Ärijutud piirduvad ainult sellega, et kohtuma ei tulnud meiega 9.30 mitte keegi, vastuvõtus ei tea ka keegi mitte midagi. Söögi kohta saime natuke selgust, põhimõtteliselt kell 12 lendame sinna staffroomi peale ja vaatame, mis värk on. Teiste hotellis Mimosas pidid hullult head söögid olema, värsked jne.

Ma leidsin rosary beadsid! Ehk siis need ketid, mida ma otsisin :D:D Happy-go-lucky!

Ja mis ma veel tähele panin, peale poeskäiku, et täna on pilves ilm.. .. Mismõttes? Plaan oli randa minna ja värki, aga no täiesti kapitaalselt pilves on nagu pildi pealt näha võite. Aga rõdu ma armastan endiselt, maailma parim rõdu.

Selle jutu peale ma nüüd mõtlen, et peaks ikkagi kõrvalhotellist läbi hüppama ja blogisse üles ka panema eks, aga ma jumala ei viitsi. Teised läksid, aga ma ei jaksanud ja nääd ikka on vaja. Lähen joon paar liitrit vett nüüd ja lippan naabritest läbi.

*Võtsin lappari ilma juhtmeta ja kui ma hakkasin pilte laadima, siis sai tühjaks ja ma pidin kodust laadija tooma. Kilplane. Aga pilte ma ei saa vist laadida, sest me istume kolmekesi netis, mis on selle võrgu jaoks vist viimane piir niigi.

Ciao!

2 comments:

  1. "See suvi tuleb mul kindlasti vaiksem..Ma arvan, et ma eelmine aasta sain pidutsetud küll" :D Yeah! :D
    Hoia eestlaste mainet kõrgel! :D
    Muah

    ReplyDelete
  2. haahaaa te pm oletegi ju Magalufis ja preili Sigrid käis taksoga kuna tema hotell oli teisel pool Shagat ja 20 vähemalt minna jalutuskäigu kaugusel:P

    ReplyDelete