Thursday, June 17, 2010

Episodio Paanika-Jaanika

Täna on terve Hispaania telerite ette naelutatud, sest just nüüd, kui ma seda juttu siia kirjutan, algab Hispaania-Sveitsi mäng vist? Saime oma telekale puldi ja see töötab, aga ma ei saa aru, mis muud pläma praegu näidatakse siit. Algul juba nagu hakkas, aga nüüd teevad nalja seal kanal Cuatros.

Tänased jututeemad tööl: Kätlini jalatsid, Kätlini nimi ja muidugi ikka ja alati Kätlin ja Hispaania keel. Lisaks sellele, räägiti terve lõunalaudade katmise aja prussakatest :S Ma mõtlesin, et ma suren ära selle möla kätte lihtsalt.

Mul on aga mingi väike vastik nälg peale tulnud, mis nõuab näksimist jube tihti. No muidugi täna mul pole eriti miskit teha kah siin paar tunnikest, peale teleka passimise, sest netti ma ei viitsi praegu minna (pidi jamama ka seal) ja pilves ilm kah. Mingi hetk võibolla lähen hüppan poes läbi, kui seal üldse keegi tööl täna on.
Uut miskit polegi, aa täna oli tööl jälle passimine.. Ainult sellepärast tahaks keelt osata, et saaks möliseda kellegagi, kui igav hakkab. Need seal koguaeg laterdavad ja ma siis passin :D

Üks väike häiriv asi on juurde tulnud see nädal, nimelt aeg hakkab vaikselt venima. Kui enne läks kõik jumala kähku, siis nüüd hakkab juba Kreeka sündroom tekkima, et 5 minuti jooksul võiks Mallorcale ringi peale joosta. Väga halb näitaja :D
Nii, nüüd olen ma oma tööpäeva üle elanud. Midagi uut ei olnud, jube igavaks kisub, sest viimasel ajal pean mina olema see, kes peab ringi restos tuiama ja teisi aitama, mis tihti tähendab hoopis passimist, jällegi. Hmm, ei juhtunudki midagi.

Aga ükspäev kui me Palace’isse läksime õhtul tagasi, siis vaatasime, et WOAAAAA mis nüüüüüd veel juhtunud on?!?! Kõik olid kohal – bomberos, policias ja ambulancias.. Siis jooksime Mariaga naerukrampides trepist üles kähku rõdule, et saaks pilte teha, aga ma jätsin digika tuppa ju ometigi. Pm oli mingi auto lihtsalt vastu puud sõitnud.

Jaaaa siis ma enam ei oskagi miskit ära mainida. Head lugemist iss!

PS. Nett on siin viimasel ajal küll täielik hijo de puta, niiet polegi erilist tahtmist siia ronida eriti.. Ja arvuti aku on ka nii peppus, et ma pean koguaeg juhe seinas istuma – emm ja iss, ma tulen kaks päeva peale oma sünnipäeva tagasi, aga aktsepteerin ka hiliseid kingitusi! :D

10 minutit hiljem ma ootan ikka, et nett tagasi tuleks.. TULIII!

Aa nüüd tuli veel üks asi meelde, et kõik NIIII paksud siin, et paha hakkab lihtsalt. Pekki voolab naistel igasse ilmakaarde, lihtsalt jube. Lapsed on paksud, noored on paksud, naised on paksud, vanaemad on paksud. Öäk, ma ei saa aru kuidas nad endaga elada suudavad. Lõpetage see friikate söömine palun! Ma tahaks igakord öelda neile, et sööge midagi normaalset, teile ju pakutakse igasugu kraami issandjumalküll!

Jaa mida kauem ma seda netti ootama pean siis ilmselgelt seda pikem see postitus tuleb juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Issand ma lähen leili ära täiesti, peale tööd tulen tahaks korraks oma postituse üles visata ja kanets multifilm.

TOP ... põhjust, miks Eestis on hea elada:
-EESTIS ON PEAAEGU IGALPOOL TASUTA JA TÖÖTAVA INTERNETI KASUTAMISE VÕIMALUS
-Eestis ei jokutada asjade ajamisega
-Sulle ei ütle üks ja sama inimene 23 korda päevas "Tere, kuidas läheb?"
-Eesti kanalitel näidatavatele filmidele ei ole saksa ega hispaania ega prantsuse keeles peale loetud teksti
-Eestlased ei ole söögilauas sellised sead nagu suurem osa inglasi on
-Eesti inimesed ei ole susserdised.. No mitte väga
-Omad on ka muidugi :)

No comments:

Post a Comment