Wednesday, June 9, 2010

Haz el bien, y no mires a quién

Töö on ainult üks SUUUR passimine.. Kuram, praegu mõtlen, et oleks pidanud päeval ka kirjutama, siis oli igast häid mõtteid :D

Praegu tulin töölt ja käisin pesus, tahtsin netti minna, aga nett juba koormas üle ennast.

Ülemus Jose/Juan (ma enam ei mäleta) Ramon vist, on hullult lahe vana, mulle nii meeldib. Vähemalt siiani, koguaeg sõbralik ja ajab juttu ja uurib vahest ikka seda ja teist mult. Töögraafik jääb temasõnul nii: 9-15 ja 19.15-21.15, seda nii kaua kuni restos töötan, jessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, aga elan üle ehk, tööle minekuks läheb mingi 2-25 minutit (ülesärkamine + riietumine, pesud ja kiire amps ja tuld resto poole).

Eilse ja tänasega selgus juba see, et kuskil enne 21 hakkab meeletu jooksmine pihta, kõik rakendavad oma terve päeva jooksul vedelemisega kogutud energia ja toimetavad nagu segased, et kiiresti koju saada. Siin ju jumalaeest ei ole nii nagu Kreekas, et kui sul on graafik, siis nii kaua pead ka passima.

Nii ja päeval käisin poes töllerdamas, ostsin omale 800 g (!!!) Digestive küpsiseid :D Mõeldud hommikusöögiks, sest ma ikka veel ei tea täpselt kaua ja mis ajast üldse töötajate hommikusöök on ja ega ma tegelt ei viitsi ennast üles ka varem ajada. Lõunat saan siin tööhotellis süüa, söögiaegadest peetakse personali poolt küll ülihästi kinni, kui kell 12 siis kõik lähevad õgima. Eniveis, ma tahtsin tegelt selle ära manida poeskäigu asjast, et nina püsti ei tasu siin eriti käia, sest keset kõnniteed on ülikavalad kangid maha lastud. Ühte me nägime, kust keegi oli mõnuga läbi libistanud.. Head isu, kes sööb!

Jube magusaisu on ka paar päeva olnud, täna sõin terve toru Oreo küpsiseid ^^. Siis mõtlesin, et hakkan seda neksi Labat siin tööl Oreoks kutsuma :D. Täna sai ta jälle Julianilt ja señor Ramonilt puid alla, jälle ei tohtinud tema laudu koristada, boss ütles, et let the white guy clean.. Ehk siis ta kutsub seda neksi white guy’ks, ma ei tea :D

Jaaa ma sain nimesildi omale, päris täppidega Ä on ka olemas, aga nimeks on mul ikkagi Kathi.

Emme kui sa mulle kunagi mingi paki saadad, siis pane sinna Vana Tallinn ja üks kommipakk ka, ma tahaks señor Ramonile kinkida midagi pärast, kui ta lõpuni sama lahe on :P Täna oli meil näiteks arutelu toitumise üle, mis kell ja mitu korda päevas süüa. Eesti huvitab ka neid ikka korra päevas, teavad, et Eurovisioonil võitnud korra. Ma ükskord pean ikka kaardiga minema ja näitama, sest palju see "below Finland and next to Russia" neile ikka ütleb.

Egas muud midagi, harjume aga rõõmsalt rutiinse passimise ja lebotamisega, sest siesta ajal mul suurt teha tegelt pole :D Täna oli kusjuures terve päev taevas jumala paksult pilves, aga ei sadanud. Soe oli ikkagi :)

1 comment:

  1. "below Finland and next to Russia" - hahaha. see on täpselt täpipealt sama sõnastus, mis mina ülten :D:D: .,,...

    ReplyDelete