Saturday, June 5, 2010

Ahoi!

Et siiiiis, jõudsime lõpuks kohale.. Jumala mõnus ja soe, pakime ennast taksosse Birgita ja Heliniga, sõidame Palmanovasse minu hotelli ette, lähen maha ja hotelli sisse. Vastuvõtus räägin oma jutud ära ja siis natuke tädi mõtleb ja kutsub ühe tüübi, kes helistab kuskile ja kes räägib korra selle tädiga ja siis jälle selle mehega.. Lõpuks öeldakse, et sa oled Palmanova Palace'is, mine sinna. Hotell asub kaks sammu Hotell Palmanovast eemal..

Lähen sinna, seal juba Javier teab kes ma olen (eelnev telefonikõne) ja ütleb, et tuba 412, elad seal koos kahe teise Eesti tüdrukuga.. Mul nagu WTF?! Lähen üles ja seal on Eliise ja Maria, kes meiega samal lennul olid. No mis seal siis ikka :D Kolime sisse.

Meil on suur rõdu!!! ja muidu kena väike tuba, puhta luks võrreldes Kreekaga :)

Mis täna teinud? Keegi eriti asjast täna rääkida ei taha meiega, kõik ilmselt arvavd, et me oleme külalised vms. Käisin Mimosa hotellis Helini ja Birxu juures ja sain Stiinaga ka tuttavaks, neil seal igati vahva olemine minuarust. Peesitasime basseiniääres ja vahtisime mehi.. Mingi Supermercado leidsime üles.. Mingil põhjusel on mul räiged kõhukrambid kõndides ja püsti seistes - vb seesama lennukikuivtoit.

Netis oleme me siinsamas Palmanova hotellis, kuhu ma algselt oleks pidanud tulema, sest Palace'is ei ole WiFit.. Aga eestlased ei saa ilma Internetita elada ja see leitakse alati üles :D Ja nüüd me siis oleme jälle ellu tärganud. Kuna Mimosa hotelli inimestel ka 24h netivõimalust pole, siis peab ilmselt lähipäevil juba soetama mingi paremat sorti kohaliku kõnekaardi, et saaks igast värke kokku leppida.. Lähen kohe küsin ühe noohärra käest - Siin kasutatakse tavalisi kõnekaarte, sest see on odavam.. Peab kuskilt "beach boulevard tobacco shop"'ist neid uurima siis.

Mis veel.. Loodan, et homme saab siin asju kõvasti selgemaks, näiteks kas ma TÕESTI pean töötama 3x päevas ja kust saab vett ja millises restos ma töötan ja kas basseini ääres võime käia jms.

Suht tuim on see esimene päev siin olnud, homme 9.30 on võib-olla mingi koosolek, aga täna kõik neiud juba tahavad peole minna. Klubi pilet 15 € lol :D


Ciao!

No comments:

Post a Comment