Thursday, June 24, 2010

Episodio San Juan

Hello, mingi maailma lahedaim jaan oli eile. Ma kohe ei teagi :D Et siis, peale minu tööd hakkasime toas vaikselt tipsutama – Maria sai kaks pudelit sampat kuskilt külalistelt ja tõmmasime need kinni. Siis oli hammas nii verel, et läksime naiskadega poodi rummijärgi. Ostetud sai 0,75 l rummipoiss ja kuna siin on siuke komme, et minnakse randa, siis mõtlesime, et teeme hotellis kiire reisi ümber maailma ja lähme ka rannapoole. Selleks ajaks me olime ilmselt täitsa normaalsed. Rannas prantsatasime kohe mingi suuuuuure kutikatja kõrvale ja natukese aja pärast hakkaski 12 kell saama ehk siis sellel ajal peavad kõik ujuma minema. Paar mintsa enne 12 juba riided lendasid rahva sees ja me panime ühtede esimestena vette kohe kõmmmmdi.

Ja siis hakkas pidu ja ringitöllerdamine ja poering, kust tuli lidrane rummipoiss veel ja noh, nii ta läks. Jõime ennast jumala vägilasteks ära ja mina sain Mariat kantseldada nii et vähe polnud :D Mis kell me koju jõudsime keegi eriti ei teagi, sest kellad jätsime koju. Umbkaudu 4-5 ajal vist. Hommikul oli küll nii liivakäkk olla et hullu ja kaineks polnud ammugi saanud. Tööl oli nii lõbus ikka mõelda, et mille kõigega me hakkama saime :D

Nüüd just vaatasime ka, et koju jõudes Maria oli nii kõvasti lausa laamendanud, et killud on sissekäigu katusel ja mingi müstiline kilekott kah. Nii ja nüüd damage report – Maria kaotas oma kollase seeliku, minul läks kett katki ja seesama kett omakorda rikkus mu maailmailusaimad bikiinid ära jaa Eliise kaotas lihtsalt oma väärikuse :D

Aa sorri, see jäi mainimata, et need tüübid kellega me möllu panime olid härrad politseid muidu. Üks käis Anu juba otsimas hotellist, me vist mainisime jah neile kus me paikneme.

Praegu hakkab mingi pohmakoll tulema peale täiega jah ohhhh õnne ma pean veel 2 tundi tööl olema.

Nii ja rohkem mul polegi millegagi üllatada, lihtsalt elulahedaim jaan oli, kuigi suhteliselt hägune ja ühtegi inimest nendest miljonist kellega ma jaurasin ka ära ilmselt ei tunneks.

Hakkan küpsiseid nüüd puukima ja viskan.. Ei saagi magada, uurin pilte hoopis. Jadaiga!

Töölt läks Rafa täna ära :( Minu nimeks Hispaania keeles on jäädavalt Kathalina, aga perekonnanime poolest on kõik korras, see on Hispaania oma.

Musod!

No comments:

Post a Comment