Sunday, July 4, 2010

¡Viva España!

Woaaah, issand ma ei teagi.. Põhimõtteliselt ootasime terve nädal reedet :D Reedel pommitasime rõdul sampat juba peale õhtusööki, ehk siis enne seda, kui mina pidin veel 2 tunniks tööle minema. Seal oli täielik hullumajabuffet lõpuks, algul oli hull passing ja siis ma mõtlesin et awesome, saan varem lahti äkki isegi. Aa jaa seda et reedel siis kutsusid siit mu tööjuurest noored õhtusöögile ja siis ma võtsin Maria kaasa ja läksimegi. Söök oli niiiiiiiii iiiiiiii iiiiiiiii hea, me võtsime ensalada mixta ja lõhe riisiga ja magustoiduks mingit jätsi. Emm ja iss teate et ma söön nagu iga päev kala ja jumala ükskõik mis kala, kõik läheb sisse :)


Nii, peale õhtusööki pidime muidu koos välja minema, aga kuna meil polnud suurt miskit nendega rääkida ja nad tahtsid seal restos veel juua ja meil ei olnud veel palgapäeva olnud, siis mõtlesime, et tõmmame hotelli tagasi ja kütame omale veel ühe tasuta saadud sampa sisse ja lähme saame Palace’i hotellist mingite kuttidega linnapeal kokku ja lähme piole. Lõpuks me saimegi kokku nendega, James ja David Šotimaalt.

Nii kohaks oli Millenium, mis on hiiiiiglaslik klubi ja meie muidugi ei teadnud ööd ega mütsigi kui hakati rääkima, et jajaa pange telefonid ja digikad ära et veepidu tuleb. Algul mõtlesime, et aaah, mis see paar tilka ikka teeb a noh okei paneme ära siis. Ja no paarist tilgast oli asi jumala kaugel, lõpuks oli põrandal mingi 10-15 senti vett :D Laest tuli vett nagu oavarrest padukat ja vahepeal kallati mingi suure matakaga vett ka. Sissepääs 12€ ja joo palju jaksad kella 6ni, mis omakorda tähendas, et jõime peamiselt mingit pealejooki, sest alksiga koonerdati kenasti :D Aga jah, panime räigelt möllu seal vee sees ja kadusime ja otsisime üksteist ja külmetasime sigadeks ennast ka. Kunagi hakkasime ennast kodupoole liigutama ja mul oli kodus väga paha olla, if you know what I mean ;D

Jälle mõnus täisväärtuslik paaritunnine unepoiss ja ööö, läksime Palmanova bassu äärde surema. Bassu soccorista on Nacho sin queso, nagu ta ennast tutvustas :D ehk siis vetelpäästja Nacho (ilma juustuta). Ta on nagu ilgelt tore ja vahva ja sõbralik väike mehike, asjatas ja jutustas seal meiega ja nii me seal vedelesime teadmata hulga aega. Ja siis me vist vedelesime pärast voodis, issand jaa täiesti võimatu on meie toas elada, sest ühtegi sentimeetrit õhku ei ole ja seetõttu oleme sunnitud hoidma välisukse lahti ja lihtsalt liikumatult voodis lebama. Aa ja sampat panime ka muidugi :D Ma ei mäleta mis peale söömist tegime, aga pidime muidu kuttidega jälle kokku saama ja välja minema, kuigi enesetunne oli päris kaka. Mõtlesime, et kainelt ikka ei saa minna ja kuskil 11 aeg sõna otseses mõttes lidusime poodi rummipoisi järgi, aga Maria hakkas peaaegu ropsima kui ta seda pudelit nägi ja siis võtsime mingi pisangi sugulase omale. Passisime poistega veits meil toas ja jõime seda rohelist löga ja ajasime niisama mulli ja oligi aeg taksosse hüpata.

Seekord oli vahupidu ja ma asun kohe asja juurde, et ma oleks vahu kätte jumala ära surnud ausõna. Seisime täpselt seal all ja sain siukse sahmaka kaela ja no ega ma ei tea ju et seal hingata ei saa :D Mul tõesti käis juba elu silme ees läbi, kõik oli vahtu täis ja tuli juurde ka, aga õnneks ma olen elus. Igatahes jah, panime räigelt möllu seal vahu sees ja nüüd me oleme kopsupõletikus suht Mariaga. Öösel või varahommikul käis Maria üsna edukal sõjaretkel ja sai meile burksimaterjali. Peol oli enamuse aja meiega ainult James ja ta on jumala hõumi meile, nii sõbralik ja tore poiss.. Mõlemad olid 18 :D Kokkulepitud juba, et tulevad Eestisse külla, sest meil on nii odav alks ja siis me lähme õpime suusatama ja lauatama.. Eniveis, tore oli ja täna läksid nad ära. James käis veel ulgumas, et ta ei taha üldse ära minna.

Aga jah, peod olid kõvad see nädalavahetus ja päris kõvasti unetunde on puudu :D

Täna värvisime Marial pead ja ma mõtlen ikka koguaeg et niiväga tahaks ka üleni valgeks värvida, aga siis on nii palju nusserdamist väljakasvanud juustega AGA siis ei peaks juuksuris käima. I made my point, moving on.

Inglise keele oskuse eest saame ka ikka suht feimi, „It’s like your second language“ jne.

Kuurrrrrrja, ma vaatasin arvuti kella, et OOOPPAAAA tunni aja pärast saab juba süüa, aga mul on ju Eesti aeg seal :( Hundinäg on peal, tahakas vähemalt viite.

Ja juuli algus läks ka suure kaarega must mööda, mina ei teadnud midagi.

Tööl ja kodus on muidu kõik okei ja muud nagu polegi, elu nagu elu ikka, ainult et paar vinti hullumeelsem :D

Issand jaa ja nii hea ilm on täna siukseks kudemiseks, päikest pole, pilves ja sajab vist ka lausa ^^.

Palka saae vist homme, nii väideti vähemalt ja it's about the effing time already! Mul on rahakott ainult vaske täis, ehk siis neid 5 sendiseid :D

No comments:

Post a Comment