Saturday, June 5, 2010

Sissekanne Müncheni lennujaamast

I <3 Lufthansa! Lennukis hakkas kõht juba vaikselt korisema ja mõtlesin seal omaette nokkides, et mis see snäkk küll olla võiks. Ette visati aga hoopistükkis kandikutäis manti – kaks kuklit, moos ja või, sinki, kurki, juustu, kõrrejook. MUNCHIEEEES!


Teine meeldiv üllatus Lufthansa poolt lennujaamas (sorri, aga ma tõesti pole vist enne Lufthansaga sõitnud) Lufthansa terminalis on tasuta kohvijoogid ja teed, like WOOOAAAAOO :D Ma olen kaks topsi cappuccinot joonud ja maitseb samahästi nagu Stati oma ^^.


Öö oli kohutav, magada vist ei saanudki sellest 3,5 tunnist eriti, mis magamise jaoks pühendatud oli. Õhtu oli lihtsalt pea 5 tunnine turbo-shopping ja uskumatul kombel saime me kõik mis vajagi ja isegi peale :)

Praegu ma arvan juba, et saab täitsa lahe olema ja õhtul tuli ka juba meeldiv ärevus sisse. Varsti juba jõuamegi kohale, enne saab veel topsi kohvi juua ja ma tõesti juba natuke kardan, et see ei jää sellel suvel viimaseks :D

Praeguseks lõpetaks, eks varsti näeb siis millal ma selle üles postitada saan!

No comments:

Post a Comment