Sunday, June 13, 2010

Unejutt

Ikka ei suuda üks inimene õppida, kirjutasin jumala hoos oma unenäost ja järsku PLAKS arvuti tühi jälllääääääää ja jutt kadus ära :S

Et siis once again.. Olime Soomes jälle, samamoodi vist külas kellegil mingi suure pandega ja pidime oma kodu minema. Mina olin sokkis, ma ei tea miks, ja ma olin suht kuri sellepeale. Kõmpisime ja järsku sattusime mingi eelmise grupi lahkumispeole vms, siis kõik tahtsid sinna töllerdama jääda ja ma läksin jumala leili ära, et wtf me pidime ju koju minema ja hakkasin üksi mööda maanteed trampima kuskile.. Lõpuks tulid keegid järgi ka mulle ja jõudsime kuskile majja vannituppa. Seal oli tillukeses dušširuumis mingi väike elukas, siuke nunnukas, aga jumala imelik nelja jäsemega ja siuke merelooma moodi natuke, nagu hüljes vms. Ja ta oli Kemo, ma ei tea miks, aga oli. Siis ta jäi mingi nätsu sisse kinni ja ma üritasin lahti tõmmata teda sealt, tal vist olid väiksed küünised ka isegi seal kinni. No saime lahti ja siis ma korraks vaatasin, et inimesi oli veel tulnud ja siis järsku kui ma uuesti vaatasin oli Kemo surma saanud kuidagi, kukkunud vms. Ja siis ma hakkasin nutma ja ärkasin üles ja nutsin päriselt ka. Kas ma olen peast haige :D Maria rääkis, et ta nägi ka mingit haiget und, et talle kingiti jääs koer, kes tegelikult oli hoopis kana ja vend murdis tal kogemata ühe jala ära.. jne :D Midagi peab siinses vees või toidus või õhus valesti olema :D

No comments:

Post a Comment