Thursday, June 17, 2010

3. päev ilma netita

Tulin nüüd õhtu töölt ja kõik kolm chicat istusid nii mornide nägudega Palmanova vestibüülis, et sain kohe aru, et nett huiaaritab jälle. Loobusin siis täna kah sinna tagasi minemast, lähen homme lõunal ehk Mäkki siis ja loodan, et see ainuke pistik on vaba :D

Nii, meile tuli suvi tagasi. Siesta ajal võtsin päikest mõnuga. Hommikupoole oli jummala loid olla ja tööl ka soigusin ringi. Õhtuks olid päiksepatakad täis laetud ja täitsa vahva oli olla. Teadsin, et Juan Ramon küsib, kas ma magasin päeval ja seekord oli mul kohe varrukast vastuseks „No, tome el sol“ ja kuna kõik kutid olid koos, siis tuli ahhetamist ja ohhetamist kui palju :D Marcos vms ütles jälle, et näed ta oskab palju rohkem kui räägib jne :D Väga hea hääldusega olevat olnud ja igatahes ma olin jumala tegija.

Juhuuu homme on juba reede!!! Nii tore nii vahva, tuju läheb kohe hulluks ära. Mulle tegelt meeldib see graafik väga, siis on mida oodata ja saab rahus puhata paar päevakest. Nagu päris :)

Õhtusöök on Palace’is muide suhteliselt nirune, vahest saab mingit maltsa, aga enamjaolt on see, mis lõunast alles.. Friikad, kala, kana ja mingit pläusti veel. Täna sõin kolm tükki imeõhukest kanafileed, niiiet suhteliselt nälgur on peale seda 2 h kappamist.

Marialt kuuleb alati kõike mis Palace’is toimub, siin ikka juhtub iga päev mingi tsirkus. Ükspäev hakkas tuletõrje alarm tööle ja siis kõik vanakesed pidid välja komberdama. Tegelikult oli keegi suitsetanud seal anduri all. Teine päev oli keegi vanake infarkti saanud ja sama kiiresti kui ta kiirabi autosse toimetati ta sealt ka välja lendas ja käsutas endale hoopis taksoga eskordi haiglasse. Täna tahtsid mingid tüübid ühisarvutist seda raha ära varastada, mis masinasse topitakse, et netti kasutada saaks. Ja siis muidugi need kaebused, et toas on midagi katki, teleka pult ei tööta, külmkapp on jalutama läinud jne.

Mul on igatahes riided otsas, ma ei tea mis järgmine nädal saab.. Käin palja culoga ringi ilmselt :) Ma vist mingi aeg pakin oma hispaania keele õpingud ka kohvrist välja ja hakkan nende kallal ka veits nokkima, saan ehk targemaks ka veel. Kui ma seda ei viitsi teha, siis ma hoopis loen Maria hispaania keele sõnastiku läbi.
Seniks aga buenas noches Republica de Estonia!

Ooojee Family guy saksa keeles (Y)

PS. WiFi töötab Palace'is siis, kui kedagi teist siin oma lapparitega pole, aga siis käib ka hooti ja hoog läks praegu ilmselt üle.

No comments:

Post a Comment