Friday, July 9, 2010

Hola! Como estas?


Uuuuf milline päev täna oli, täiesti meeletu!

Nii alustan siis sellest kõigepealt, et paar päeva tagasi tulime Mariaga õhtul tuppa ja oi, Eliise on välja kolinud oma madratsi ja kapiga.. .. .. Okei, midagi ei osanud arvata kuni Maria oma smsi nägi. Igatahes, Eliise siis kolis Anu tuppa teise torni ja meie elame nüüd nagu kuninga kassid oma suures toas :D Ja mul ei ole enam krigisevat voodit! Kuigi voodist pole ka suuremat lugu enam, sest kaks viimast ööd oleme rõdul maganud oma madratsitega, sest nii võimatult palav on toas.

Aga nüüd tehti kondekas korda ja toas on täitsa normaalne ja võibolla täna siis magame toas, kuigi oleme mõlemad haiged, Maria oli tänase päeva üldse kodune. Minul on kena köha ja nohu ka aeg-ajalt.
Rõdul olen küll kaks ööd siukest karuund pannud, et äratustki ei kuule. Nii ja nüüd siis tänane päev. Äratus 8.15 ja plaanisin esimest korda oma tööhotelli ehk Palmanovasse hommikusööki sööma minna. 8.45 olin platsis, Juan Ramon tegi suuri silmi kuni ma ütlesin, et tahaks süüa ja mida ma võtta võin. Ma peaaegu minestasin kui kuulsin neid sõnu „Whatever you want“ ehk siis kõike mida hotelli buffees pakutakse.. MÜÜSLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! Pole kahtlustki, et hommikune Digestive küpsiste või mõne muu asja järamine on möödanik :D Nii ja muidugi HISPAANIA SKOORIS JALKAS! Eluilus värav ohjaa ja Mariaga lendasime eile mööda linna oma suurte Hispaania lippudega ringi ja paugutasime rõdul ühe sampa ka ära. Marial õnnestub iga nädal vähemalt kaks sampuse pudelit kuskilt ära nifferdada või lihtsalt leida/saada.

Saime oma palgad ka kätte, samuti tseki kujul ja suht ähmaseks jäi paariks päevaks asi, et kuidas see raha kätte saada. Otsustasin lõpuks, et täna tuleb see ette võtta. Tore lugu asja juures, et pangad on kaheni lahti, ma töötan kolmeni. Rääkisin Juaniga siis asjad selgeks ja ütlesin et ma lähen veits varem ja tulen veits hiljem. No problemo. Lendasin siis tuppa ja pidime Mariaga koos minema seda panka otsima, aga ennäe imet, Maria hoopis haigeks jäänud :( Mina siis vahetasin riided ja panin linna poole ajama koos mõlema tsekkidega. Esialgu läksin ma otseloomulikult valesse panka, õige oli miljon kilomeetrit tagasiteel :D Teine jama oli tsekkidega, huiaaritajad on siin tööl ikka need inimesed. Meile antakse tsekid siuksest pangast, mis asub kuskil Palma linna pool üldse ja kuna see on teine kontor, siis läheb 3 euri maha. Mul oli täiesti kama kaks ausalt ja sain meie mõlema rahad lõpuks kätte. Siis oli kell 12 saanud ja lidusin täie pasaga Palace’i poole, et süüa saaks, sest kõht oli juba vähemalt 2 tundi ilgelt tühi olnud.

Jõudsin sööma, üleni ligumärg ja sain viinamarju, namnammnammm. Kühveldasin lasanje ja maltsa sisse ja kappasin üles tuppa tagasi, tööriided selga ja tagasi Palmanova hotelli. Lõunane vahetus läks suht kiirelt, pärast oli vist mingi passing isegi. Sain tulema kell 3 ja mõtlesin, et olen vahva ja ostan meile salaja arbuusi, aga Maria arvas enamvähem kogemata ära ja siis ma läksin niisama ja ostsin meile arbuusi. 4 kg. Tegime selle mahlast mingi käraka ka valmis, sest külmas oli veel Pisangi ja Spritet ja sampat. Kokku tuli mingi lögavärv ja maitse pole ka kiita, viinale pealekaks paras :D

Ahjaa, ma pidin veel tööle ka tagasi minema.. Et siis käisime söömas ka veits peale 18, enne panime vist mingi paarimintsase une ka maha. Üles ärkasime jälle läbimärgadena. Sõin ennast seaks jälle. Täiesti lõpp kuidas ma ei suuda endale taldrikule vähem toitu panna, lihtsalt selline maailma näljatunne on nagu kunagi enam ei näeks toitu. Siiski on suurem osa sellest tavaliselt malts, niiet ma eriti palju ei muretse. Saime juustukooki ka, maailma kõigelemmikum kook lihtsalt (ila). Tulime üles tagasi, mina siis nagu rase part ja sain jälle hädaldada, et ma kunagi enam nii palju ei söö. Aga ega midagi, kell oli juba pea 19 ja oli aeg tööriided selga ajada ja Palmanovasse kapata. Täna oli minu sektsioonis päris passing kuni õhtul tulid ilmselt mingid henid sinna ja hakkasid ülbama. Aa ja ükspäev oli siin hotellides klientide rahulolu uuring ja täna uurisin nende tulemuste kohta. Üks kommentaar oli a la selline, et peale 21 läheb töötajatel nii kiireks, et nad mõtlevad ainult sulgemisele. Eino HELLLLOOOOOO, me mõtlemegi ainult sellele, millal viimane inimese omati välja roniks, sest restoran pannaksegi tegelikult kell 21 kinni ja inimestel, kes seal töötavad on graafikud ja nad ei ole sellest vaimustuses kui nad peavad isegi 15 minutit seal kauem higistama!!! Kuidas saavad mõned inimesed nii kuradi ee.. kitsarinnalised? Vms olla. Paneks jalaga neile lihtsalt, pendejos. No ma sain igatahes 21.30 tulema vist, ehk siis 15 min hiljem :D

Ja meil on üks kokatädi ka Maria, kellele ma sellepärast vist eriti meeldin, et mulle maitseb kook :D Täna ta pani mulle kõrvale ¼ õunakooki :) Lõunasöögi lõpus käib ka alati nillimine, eriti kui tiramisut on ja siis kõik pugivad :D Söögiteema on siin igatahes lõdvem kui Kreekas, võta mida tahad. Anu päris tihti räägib, et kui tal midagi teha pole siis ta ainult njämmabki seal restos igast head ja paremat.

Räägiks veel hotellidest ka, et Mimosa, kus Helin ja Birgita ja Stiina on, on overbooked. Tänasest vist on Palace ka overbooked suhteliselt. Niiet kiiremad ajad on siiski tulemas. Mul Palmanovas on juba niigi ligi 400 inimest praegu. Vaatasin seda lehte, kus on päevade kaupa uued saabujad ja minejad jne jne, ja silma jäi näiteks laupäev, kus läheb ära u 100 inimest ja tuleb 50. Homme vist oli nii minejaid kui uusi tulijaid 50 kandis. AGA ükspäev on uusi tulijaid 100! Vot nii, et käed jalad tööd täis kõigil.

Muidu hakkab poolteist kuud restos läbi saama ja varsti peaks idee poolest baari tööle saama, aga kes seda küll teab :D Mul on isegi juba natuke kahju, kui ma peaks ära minema, sest nendega seal päris ära harjunud ja Juan Ramon on tegelikult ikka päris äge vend ülemusena.

No ja siin ma siis nüüd istungi.. Esimest korda toas nii, et higi ei voola ei otsaeest ega jala kaenlaaugust. Ainult selle mainiks ära, et kätele on töö hakanud. Küünarnukki läbistab mingi eriti vägev valu kui midagi tõsta ja no tõstmisest minu tööl küll puudust pole :D Muskel on ka juba siuke et nii mõnigi mees oleks vist kade :D
Mul on nüüd hea olla, sain ennast tühjaks kirjutada, aitäh! (Kõht on ka tühi, hommikul kappan tuhatnelja tööle)

No comments:

Post a Comment