Friday, July 9, 2010

Heihei!

Täna on siis lõõõõpuks ooomeeeetiii reede :) Aga mul on õhtul kaks tundi veel tööl olla ja ma arvan, et kui ma lõpetan siis mu paremat kätt enam ei ole olemas.

Ja täitsa lõpp on nüüd käes, ma söön sibulat! Söögis rääkides, siis täna sõin hommikuks jälle imehead müslit, hommikuks ühe koogiviilu ka, lõunaks sokolaadikooki ja viinamarju ja melonit ja banaani ja ühe viigimarja sain ka ära proovida :D Ilgelt äge.. Kõikide magusate junnide kohta, mis restost õhin öeldakse, et see teeb su paksuks, but I don't care, I take the stairs :) Ja kui ma ühe mingi viigimarja ära söön no siis ma küll lõhki ei lähe kamoon, paki küpsiseid ajan ka kivinäoga sisse ju :D

Maria haiguse teine päev: käis arstil ja sai antibiotsid.. No fiesta este fin de semana :( Aga meil on igast muid ägedaid plaane, näiteks raha kulutada ja Mercadona otsast lõpuni läbi sopata.

Metsik palavus, ahja täna magasime ka öösel rõdul veel, sest kondekas töötab nüüd täie auruga ja ei julge eriti toas magadagi :D Praegu on esimest korda toas külmem kui väljas. Kuskilt uudistest näitas, et kuni 48 kraadi pidavat olema isegi.. Arvan et mainlandil äkki. Ma vaatan, et teil seal seekord eriti ilmaga vedanud, 26 kraadi tervelt välja pigistatud. Meil hetkel väidetavalt 30, aga ei taha uskuda et päikese käes see on.

Sain täna hommikusöögi ajal ühe cucaracha ataki jälle :D Mul nagu otseselt ei ole nende vastu midagi, aga kui nad mu eest üle põranda jooksevad siis ma täiesti tardun ja ei saa sõnagu suust. Kliendid naersid mu üle ja Pedro lihtsalt läks ja litsus venna laiaks.

Hotellis pidavat olema nüüd 400 kanti inimesi. Awesome..

Aga tavaiku, ma häkin nüüd pooleks ennast!

Musid teile!

1 comment:

  1. 26 tuleb vb varjus küll jah :)

    Kohe kindlasti viskab 30 päikesekäes ja järgmised kaks nädalat lubas väidetavalt lausa 35 :) Aga ma loodan et õhku ka siis on mitte nagu enne vihma. Siis ei olnud midagi enam hingata.

    ReplyDelete