Tuesday, July 20, 2010

Que calor, por favor!

No ma hakkan tänasest tagasi jutustama, sest täna juhtus ka päris tähtsaid asju. Näiteks pidin nüüd esimest korda hommikusöögi ajal köögis higistama ja kõik noad ja kahvlid ja klaasid ära poleerima. Sama ka homme muide ja seekord kavatsen ma küll pluusi samal ajal varna riputada. Neksile tegi ikka nii nalja see, kui ta ütles et sa pead klaasid ka ära poleerima ja prügi ka ära viima no ja muidugi see eriti, kui ma talle oma läbimärga selga näitasin.

Kokahärra Tony on millegipärast hingepõhjani mu peale solvunud, sest kui enne kuulsin iga päev temalt enda suunas vähemalt 50 guapa’t päevas, siis reedest vist isegi juba on ta mulle konkreetselt bloki peale pannud :D On naised need mehed siin ikka, pole ainuke juhus see Tony :D

Nii, siesta ajal panin mõnusa unekoti maha, kui ärkasin, siis oli esimene mõte, et huvitav mitu päeva ma magasin. Ja millegi pärast tuleb mul alati kõige parem uni siis kui ma oma käe peal magan.. Go figure..

Ja nüüd asja juurde, ei veel enne seda ma sain teada, et täna on jälle tee-endale-haiget-päev. Miks keegi mulle seda enne öelnud, kui ma prügikastiga omale kintsu jooksin või pool puusa ükselingi külge jätsin või oma üldse ennast ükskõik kuhu ära lõin :D Puusal on küll kena tumepunane marrastus. Marial on ka üks, aga erinevalt minuomast tema ei tea kust ta selle sai :’D

Et jõudsime nädalavahetuseni. Suhteliselt raske on nüüd juba meenutada, mis täpselt või isegi kaudselt juhtus aga põhimõtteliselt reedel vist käisime Junior’sis, Alex’is ja Junior’sis ja mingi hetk varahommikul sadasime Milleniumi veepeole ka sisse, see oli ehk 5 aeg. Saime ennast kenasti tasuta sisse ja läksime tasuta jooke lappama. Kuna põrandale oli jäänud veel mingi 10 cm veekiht, siis arvasime, et normaalne oleks ka üksteist märjaks pritsida. Kas ma üldse pean mainima, et mu partner in crime oli otseloomulikult Maria? :D Nii ja praktika on näidanud, et kui reedel Milleniumi veepeole minna, siis lähed laupäeval sama targalt ka Milleniumi vahupeole (ja saad jälle silmapõletiku). Nii ka seekord, peale Junior’sist läbi kukkumist muidugi. Saime mingi miljon uut tuttavat jälle, kellegi nime ega nägu enam ei tea. Luapäeval jõudsime mingi 6 aeg ehk aga pühapäeva hommikul läks üle mõistuse kaua aega, 8 sain koju alles :S

Plaanipäraselt ei pannud me äratust, mis tähendab, et lasin esimest korda lõunasöögi üle. Ärkasime kuskil 14.30 üles ja siuke tunne oli, et poleksi nagu peol käinud. Panime ranna poole ajama, poest läbi minnes võtsime vee kõrvale ühe Kopparbergi ka kahepeale.. Pärast veel kaks ja siis veel kaks. Ja siis me ei jõudnud õhtusöögile ka. Põhimõtteliselt see nädalavahetus olime küll väga pühendunud alkoholi tarvitamisele ja reedeni on nüüd täielik taastusravi, nii emotsionaalselt kui ka füüsiliselt, sest siuke tunne on, nagu oleks BodyPump’i teinud terve nädalavahetuse 50 kg seljas.

Rannas me panime pühapäeval lihtsalt 3 tundi järjest kajakat, sest siuke võidutootmine käis lihtsalt. Arutasime pikalt näiteks selle üle, millest võiks pelikani nokk tehtud olla, vahtisime mehi, panime igale keskmisest suuremale või ripprindadega naisterahvale puid alla jne :D Põhimõtteliselt olime õelad ja endaga muidugi supperrahul.

Aaa ja pühapäeva õhtul siis, kui mina juba lootsin magama jääda, hakkasime siin sellist tsirkust hoopis tegema. Kuna me ei viitsi oma iga väikse prügikotiga kuskile 5 km kaugusele välja joosta, siis on meil rõdu nurgas väike armas prügimägi. Eile Maria tahtis ära viia selle ja kui ma seda suurt prügikotti venitama hakkasin, märkasin et see lekib veitsa ja see mis sealt lekkis ei haisenud mitte veitsa, isegi mitte palju, vaid nii rõvedalt, et elu käis silme eest läbi. Kui me lifti sellega läksime, siis koputas surm juba õla peale, aga räigelt naljakas oli ka ja mõlemal oli põiekas ka, niiet ma lõppkokkuvõttes ei oska isegi enam seisukohta võtta. Ammugi mitte istekohta (JESSS ma mõtlesingi millal ma seda fraasi kasutada saan!). No ja seda löga oli igatahes igal pool ja see haises nii rämedalt, et lihtsalt vajas koristamist ja siis me möllasime veel rätikute ja linadega ja kui me LÕPUKS voodisse saime, hakkas Maria kummitusi nägema ja ei saanud magama jääda. Siis ta rääkis mulle ühe Venetsueela jutu, mida ma ei jaksa praegu ümber kirjutada, sest see kestis umbes 30 minutit, aga kui ma silmad kinni panin, siis ma hakkasin ka mingeid kolle nägema. Põhimõtteliselt oli suht imelik öö, sest ma ärkasin sada korda üles ja ei saanud midagi aru, sest aeg paistis nii aeglaselt minevat. Lõpuks ma juba ootasin, et äratus tööle hakkaks.

Paari sõnaga öeldes olekski see kõik, eelmise nädala tööst pole midagi huvitavat rääkida, ma ei mäleta ka millal ma viimati kirjutasin. Nüüd ootame jälle pingsalt reedet, sest preili Marial on 21. sünnipäev tulemas ja siis me lähme Milleniumi veepeole WUHUU! Ja siis oleme jälle mingi kopsupõletikus järgmine nädal :)

Tito „El Bambino“ – Mi Cama Huele A Ti
Los Guajiros – Veo, veo
Ricky Martin ft. Daddy Yankee – Drop It On Me
Ja muidugi, lugu mida me igas pubis ja klubis iga jumala kord küsime ja mis vaikselt juba meie hümniks kujunemas on – David Guetta ft. Kid Cudi – Memories (Wonder why :D)

MUSID!

No comments:

Post a Comment