Monday, July 26, 2010

On üks tüdruk..

Ma juba pikemat aega tundsin, et ma olen jälle kellelegi õnne soovimata jätnud ja see oli mul igal väiksel vabal hetkel peas.. Aga kuna ma eriti ei tea mis kuupäev ja päev hetkel on ja ma ei olnud ka 100% kindel millal see on ja otseloomulikult ei suutnud ma selleks ennast netti vedada.. Igatahes..

Kallis Mirjam Sildre, loodan, et sinu 21. eluaasta saab olema täis suuri tegusid ja kordaminekuid. Usu endasse ja ära karda ennast proovile panna (kuigi see on sul ilmselt juba tehtud suveks Nizasse minnes :D) ja ma loodan, et su suve teine pool möödub sooja päikese käes mõnusalt! Kallidmusid, andesta mulle mu võimetus sünnipäevi meeles pidada :)


See, et ma Mariat tema sünnipäevahommikul voodis kargasin, oli mulle endale ka üllatuseks.. Aga samas ma korrutasin seda endale pidevalt, et see jumala eest meelest ei läheks, muidu ma oleks eriline mühakas ju :D

No comments:

Post a Comment