Wednesday, July 14, 2010

Ayayayayayayyy!

Soe on, tööst on kopp ees ja jalad valutavad :)

Aga soe on jubedasti, täna mõtlesin päikest võtta ja pele 5 minutit ma loobusin.

Palmanova hotellis on Eesti paarike, jube imelik oli kuulda kui nad rääkisid :D Jutustan ka nendega vahel.

Tööst on jah kopp ees, rutiin tapab. Võin käsi südamel öelda, et tegin täna täpselt seda sama mis nädal tagasi tööl, võibolla ainult higistanud rohkem, sest no tõesti kui köögiuks peab kinni olema siis mina sealt kuiva särgiga küll saali tagasi ei lähe :D

Mmmm muidu on korras kõik, mõtlesin lihtsalt et astuks läbi korra.

Mainimist väärt oleks ka mu tänane uni, mis oli siiamaani vist esimene ilma kordagi öösel ärkamata. Maria ütles et ma nohisesin või häälitsesin päris kõvasti. Aga ohh seda imet kui hommikul, omaarust puhanuna ja värskena kui kevadine lilleõis läbi köögi läksin ja üks härra kokk ütles: Hola, que soñada! (Kui unine) .. Tänksssssss mees :D

Igatahes, ma nüüd lähen sööma ära ja loodan et ma selle paari meetri jooksul üles ei sula. Enne saan äkki härravetelpäästja Nacho omale Face'i sõbraks :D

xoxo

2 comments:

  1. meil on ka siis praegu nii õudne palavus,tapab ära sõnaotsesmõttes üks vanamees sai kuskil kuumarabanduse ja suri ära.
    ma ka ükspäev mõtlesin päevitada ka 5 minutit olin ja enam ei suutnud ma ei tea kuidas kõik ned inimesed siin eestis rannas suudavad olla.
    stennuga ka kuskil ei saa käia sest tal ka kohe ükskakskolm juksed märjad,aga eks meil see varsti üle lähe ,sul kuni suve lõpuni kuumushuumus:D
    musimusi

    ReplyDelete
  2. Kuidas sa üldse veel saad päevitamise peale mõelda :O), pigem kaelani vees olla. Meil on merevesi nii mõnus ja päeval on hullult palav, aga mina ei tea midagi, sest ma olen nagu sõdur sõjaväes :P
    PS! Käisime eile Plazas Imbi ja Kalaga Eclipse vaatamas ja olen 4 osa kallal (ingl k.

    Musid-kallid!!!

    ReplyDelete