Sunday, August 1, 2010

Peanut buttah muzzafuckah!

Eem, et siiiiis kui Maria rannast tagasi tuli oli Kätlin juba pesus käinud. Põhimõtsäält käis Maria ka pesus ära (pean mainima, sest äkki te arvate, et kui me linnapeale laiama läksime, siis tema ennast pärast randa ära ei pesenud) ja siis hakkasime Katmandu poole rühkima kindlat aadressi teadmata. Teepeal kukkusime Mäkis McFlurry Oreote otsa kah ja siis oma halle ajurakke kahepeale pingutades jõudsime sinna tagurpidi majja kah kohale.

Katmandu on siis selline maja mis on tagurpidi.. Ma lihtsalt hiilgan oma sõnaosavusega täna :D Seest on muidu kõik õigetpidi. Seal on igast ägedaid asju ja 4D kino ja mingi ulme golfirada, kuhu me ei viitsinud minna. Ja siis me seal tuiasime ringi ja 4D kino oli ülikõva :D Mul oli koguaeg klemm tonnis. Valisime siukse filmi, kus maa all kihutad kuskil kaevanduses ringi, jumalaäge.

Mmm, ma viskan paar pilti ka siis saab parema pildi :D

Aa ja üks asi mida ma veel sööma siin hakkasin on maapähklivõi ja mul on siuke karvane tunne, et mida rohkem ma seda söön, seda rohkem see mulle meeldima hakkab. Isegi Rukkipalaga oli hea :D

Anyways, pilte ei saa edukalt laadida ja ma kipun arvama, et tagasitulles ma teen mingi pika slaidshow kõigile kes soovivad. Piletid saate osta Piletilevist, kuni 10. septembrini eelmüügist 25.- (piletihind sisaldab snäkke).

Et nagu, tsau siis! :D

No comments:

Post a Comment