Sunday, August 1, 2010

29.juuli - Mood: Miserable

Olin tööl just ja mingi tunnike tagasi üks Slovakkia tsikk jalutab mööda akendest samasugustes tööriietes nagu mina.. Tema peaks töötama tegelikult köögis, aga mitte seal kust ta ilmselt tuli, ehk siis baaris. Mul oli täielik blank hetk, nagu mismõtttttttttttes?! Muidugi on hea meel, et ta selle nõmeda töö pealt ära sai, mis talle ei meeldinud (kuigi nad pidavat kellegi sõnul oma mingit kokakooli praktikat tegema niiiiiet), aga jutud olid ikkagi nii, et meie saame pool aega restos ja baaris ja nemad tulid sealt Slovakkiast pealegi hiljem kui meie.

Läksin siis Juan Ramoni juurde, et no que effing pasa? Tema ütles selle peale, et mökkmökk ma ei taha uusi tüdrukuid õpetada. Aga kas mind see huvitab või üldse kohe mitte. Millega ma ära teeninud selle olen, et kunagi millegi päris normaalse asja otsa ei koperda ja päris seda ei saa mida ma tahan :/ Omaarust ma ei ole kellelegi nii palju halba teinud..

Teine asi veel, et meil on sigakiire töö juures. Mõtlesin, et mainiks selle ära, kuna Anu arvas, et meil on endiselt lebokas. Lebokas oli ainult mingi esimene-teine nädal.. Kui inimesi on majas 400-460 ja resorani mahutavus on 415 inimest, siis on ikka käed-jalad tööd täis.

Kolmas asi, Maria sai täna oma emmelt Eesti paki ja kui ma külmkapist vett hakkasin võtma, siis vaatasid mulle suurte silmadega vastu kaks Merevaiku ja Rukkipala.

Vahest ma ikka igaksjuhuks vaatan seda veregrupi järgi toitumist, mis mul arvutisse salvestatud, sest siis tuleb nagu mingiks ajaks jälle mõistus pähe, et saia ikka igapäev ei sööks ja banaane ei või ma tegelt üldse süüa :( (Teen seda umbes 1-2 korda päevas.. Jäiks..) Ja minu suureks pettumuseks ei sobi ka valgelihalised kalad, mida ma siin kahe suupoolega sisse ajan. Söön siis ainult maltsa kaks nädalat, siis on normal äkki. Hommikust müslit ära ei anna!

Tõmman vist rõdule päikest võtma nüüd veitsa, kuigi see on suht piin, isegi see alla 2 tunnine päevitamine :D Aga no päris valge ei saa ka olla.

Jess nädal läks jälle nii kiiresti ja homme on reede, wuhu!

1 comment:

  1. Kirjuta, mille järgi igatsust tunned ja ma panen paki KOHE teele!!! Aeg läheb lihtsalt nii ruttu....

    ReplyDelete