Friday, August 27, 2010

Nädal vahetus

Ja ettttsiiis nädalavahetus.. Tuli kahe suure kõmmutamisega. Reedel käisime Junior’sis ja siis pärast käisime Maria Guardia Civili meest tulutult mööda Magalufi otsimas, pidu sai läbi hommikul kell 9, mõned asjad jätan enda teada. Peale sööki käisime rannas vedelemas ja siis ma rohkem ei mäletagi mis me suurt ära tegime.. Vedelesime ja lõime aega surnuks. Siis oli ilmselt jälle peohetk käes ja aaaaa, mul tuli hiilgav idee kuidas rummikoks veel paremaks teha ja siis me käisime alksipoest kookoselikööri ka jahtimas. Ja kas on ilgelt njämm või jah :D Anyways panime jälle üksmeelselt Junior’si poole ajama ja tegime seal päris pika peo, sest üllaülla mingi Palmanova ja Palace’i kolleegide kokkuleppimata miiting oli toimumas. Minu hotellist olid koka Tony ja muidugi Julian ja siis see slovakkia tüdruk, kelle me lihsalt Kikuks/Krissuks ristisime ja siis veel üks kokahärra ja Palace’ist töömees Juanjo ja Maria boss Javier oma crewga.. Nalja kui palju eks, sest keegi polnud enne meid sellises lõhkumise hoos näinud :D Me ju ikka kütame Mariaga kenasti salsat ja kõike muud :D Jaaa siis olime seal niikaua kuni välja visati ja kuna üks koht nimega Panama Jack on ainuke, mis normaalse ajani lahti on ja iga jumala inimene sinna lõpuks läheb, siis võtsime ka loomulikult suuna sinna poole Maria ja Kikuga. Lendasime seal kõvasti ringi, sest DJ küttis jumala häid lugusid jaaaaa kodupoole töllerdama hakates liitus meie seltskonda 3 hispaania kutti, kes olid veits lambikad ja Maria jauras nendega rohkem. Ühte nägime kogemata järgmine päev niisama ringi tuites, pärishea..
Õhtu/varahommiku kõige halvem mõte oli suhteliselt vägevas olekus oma tööjuurde hommikust sööma minna, mida ma terve järgneva päeva põdesin :D (Midagi halba ei juhtunud siiski). Kodusse sain jälle mingi 8 kanti vist ja ütleme nii, et pühapäev ei olnud kõige parema enesetunde päev. Randamineku jätsime üksmeelselt ära, sest noniii soe oli ja ei viitsinud päris ära ka surra. Mul tuli mingi päevaaeg jumala näljarott peale ja peksin Maria endaga koos välja. Oh õnne, kõik suured poed kuhu mul hirmsasti minna vaja oli olid kinni ja kuna me ilmselt olime peale kahte pidust päeva jumala ”normaalsed” siis me ka käitusime oma terve sihitu poeotsingu jooksul päris vägevalt :D Nalja ja naeru tuli igast august ja möla lendas ka ülihelikiirusel konstantselt suust välja. Lõpuks soetasin poest endale muuhulgas oad tomatikastmes, mis tänu Mariale on mu absolute favourite listis üks esimesi, sest no andke abi, kas on ühte mõnnamat sööki olemas? (Homme hommiku läheb kausike raudselt loosi ja sellele mõeldes läheb kõht juba rängalt tühjaks ära) Plaanisime filme vaadata, aga kuna kõik peale Pride & Prejudice’i olid vaadatud, siis Maria loobus poole pealt ja tõmbas kerra ära. Õhtupoolik mööduski niimoodi mitte midagi tehes ja kunagi läksime ilmselt ka magama ära.
Ja siis oli esmaspäev ja nüüd ongi täna õhtu ja homme on täpselt 2 nädalat kojutulekuni.
Ahjaa ja Pedro teeb viimasel ajal piidevalt mu võimaliku kaalutõusu kohta märkusi :D Ütleb et ma pean omale kaks numbrit suuremad püksid võtma ja sellepärast mul ongi nii palav, et ma söön nii palju :D Lollakas :D
Aga jah, nii see aeg siin lendab ja igast sada muud naljakat juhtumit on kindlasti kirja jäänud panemata, sest no ikka juhtub neid asju siin, aga ega te kõike ei pea ka teadma :)
Elina: Sellest maailma ilusaimast I-think-I-love-you saksa kutist ei saanudki midagi :D Ma elusees ei julgeksi rohkem nii ilusa mehega kokku saada, hea et niigi kaks sõna juttu sain ajada ^^.
Tsau!

No comments:

Post a Comment