Monday, September 20, 2010

Liar liar, pants on fire!

Tegelikult ma ei viitsi midagi kirjutada, sest ma olen kodus ja suvi on läbi ja.. No okei ühe armsa asja ma mainin ära. Nimelt korraldasid töökaaslased mulle väikse sünnipäeva, tegid mulle ekstrasokolaadise sokolaadikoogi, tõid sampa ja kingiks sain ühe kaisuka ja kaardi, kuhu olid põhivennad sisse kirjutanud. Pärast läksime kõik ühte pubisse, kus minu ja Marianti tsekid ei jõudnud. Õhtu lõppes rahulikult, tegime Magallufile viimase ringi peale ja kõmpisime kodu. Ja siis oligi Eesti, rahulikult kolme lennuga läbi Barcelona ja Müncheni. Ja siis olid keedrukartulid ja hakklihakaste..

Maria on the other hand on päris vägevalt oma blogi meie paarist viimasest kräust uuendanud, seega huvilistel soovitaks sinna pilgu peale visata, sest ma ise ka just ükspäev tegin seda ja no, mustvalget pilti te sellest kindlasti ei saa.. Saate väga värvilise. Astuge aga läbi!

Besos! Kolin oma tavalisele blogilehele ümber, ehk siis edaspidi võib sealt vahelduva eduga midagi informatiivset ja midagi mitte väga informatiivset leida :)

No comments:

Post a Comment